پیام فرماندار بابل به مناسبت فرارسیدن هفته دولت 

کد خبر: ۱۱۸۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ 23 August 2024
پیام فرماندار بابل به مناسبت فرارسیدن هفته دولت 

 

 

 به گزارش تابناک مازندران ، فرماندار بابل به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیامی به این شرح منتشر کرد: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
اولین هفته از شهریور ماه مزین به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است؛ شهیدانی که در راه خدمت‌رسانی خالصانه به مردم، به دست منافقان کوردل، مظلومانه به شهادت رسیدند.
 
ایام هفته دولت فرصت ارزشمندی برای گرامی‌داشت نام و یاد شهدای دولت،شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی و همه انسان‌های آزاده‌ای است که عمر گران‌مایه خود را در راه خدمت به میهن و مردم سپری‌کرده و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده‌اند.
 
این هفته همچنین تلنگری برای دولتمردان، مسئولان و کارگزاران نظام است تا با یادآوری این سخن گهربار امام بزرگوار انقلاب که «مردم صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند» با آنان تجدید میثاق کرده و با عزمی راسخ در مسیر توسعه، عدالت و پیشرفت به سمت افق‌های نو حرکت نمایند.
 
اینجانب با ادای احترام به روح بلند شهیدان رجایی و باهنر و گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب بویژه شهدای دولت و شهدای خدمت علی الخصوص رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، رجاء واثق دارم که مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف اجرایی در شهرستان، فرصتی را که در دولت  برای خدمت به مردم در اختیار آنان قرار داده شده، مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در جهت تعالی و پیشرفت گام‌های جدی بردارند.
 
علی پیر فلک 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار